niedziela, 5 lutego 2012

Rozdział 6

   Rano obiecałam sobie, że sprawę "siostry bliźniaczki " przełożę na środę czy czwartek, ale moja ciekawość nie dawała mi spokoju. Po szkole razem z Niallerem postanowiliśmy, że Blondyn uda jej klienta. Pan wiecznie głodny złożył zamówienie. Wolny termin był dopiero w piątek o 19:00.
- No cóż... widocznie siostrzyczka ma powodzenie...- podsumowałam.
- Lilly, ja nie wiem czy będę umiał jej zaufać. To prostytutka. Sprzedaje swoje ciało...- smutał brachol.
- Braciszku. Mnie też nie będzie łatwo, ale może miała powody, by to robić. Za kilka dni sami się przekonamy.- przytuliłam go mocno.
  Po obiedzie dostałam wiadomość od lekarza ojczyma.
        ***************************************************************
Panno Lilly!
Jako lekarz informuję panią, że pani ojczymowi zostało kilka godzin życia. On chce żeby pani nadal mieszkała w Londynie, ale powinna pani przyjechać na pogrzeb.
Stanisław Olszewski
        **************************************************************
 Tato umiera, a ja nie mogę nic zrobić. Ku własnemu zdziwieniu nie płakałam. Nareszcie zrozumiałam, że tak już ma poprostu być.
- Potwór się wyprowadził! - wbiegł i rzucił się na mój fotel uradowany Malik.
- Co ? A tak wgl to się puka.
- Oj nie jęcz ! Klara się stąd wyniosła. Nowi się już wprowadzają.
- Kto to ?
- Widziałem dziewczynę. Niebieskie oczy, brunetka, w naszym wieku... - ludzie. On wyglądał jakby miał odlot.
- Uuu... DJ Malik buja w obłoczkach... Kurwa ! On nie reaguje!- po 3 minutach bezsensownego ściągania Zayn'a na ziemię zrezygnowałam i postanowiłam przedstawić się nowym sąsiadom. Drzwi otworzyła mi dziewczyna z opisu Mulata. Przedstawiłam się.
- Nazywam się Alice. Jestem z Polski i zamieszkam tu z rodzicami i rodzeństwem.
- O no to nie jesteś sama.Choć, przedstawię Ci resztę. - powiedziałam po polsku, pociągnęłam ją za rękę i zaprowadziłam do Amy, później do nas.  Gdy Alice zobaczyła Zayn'a lekko się zarumieniła, a on znowu odleciał...
- Coś mi się wydaje , że ty go już chyba znaasz... - powiedziałam, ale nie dostałam odpowiedzi. Jezuu, ona też wpadła w trans...
- Oj dobra, chodźcie na spacer! - zaproponował Liam, tylko po to by zostawić gołąbeczki razem. Zostawiliśmy ich samych. Podczas bezsensownego łażenia zapytałam Lou:
- Wiesz coś na temat tej sobotniej szkole muzycznej ?
- Znam nauczycieli. - odpowiedział, ale w jego oczach widziałam coś tajemniczego. Nie mówił do końca prawdy.
- Fajni ?
- Sama ocenisz,w sobotę. - uśmiechnął się.
*******************************************************************
                                       PAMIĘTNIK ALICE
   Od dawna jestem fanką 1D, ale jak ich poznałam, to polubiłam ich jeszcze bardziej. A szczególnie Zayn'a. On był taki... no dobra nie potrafię go opisać. Powiem tylko AMAZING !
   Gdy się ocknęłam Zayn chwycił mnie za rękę i powiedział:
- Usiądziesz ? Chłopaki ! Zróbcie coś do picia !
- Z chęcią usiądę, ale oni chyba wyszli. - zachichotałam, a Mulat się zawstydził.
- Napijesz się czegoś ?- zasugerował.
- Jasne. Poproszę wody.- chłopak ruszył do kuchni i migiem wrócił ze szklanką wody z cytryną i miętą. Po chwili atmosfera się rozluźniła i gadaliśmy np. o moim przyjeździe, szkole. Nim się obejrzałam reszta już wróciła, a ja postanowiłam pójść do domu i wypakować resztę rzeczy.
___________________________________________________________________
No i jesteś Alu ! Nie ma to jak nowa sąsiadka.
W razie jakiś wątpliwości to wszyscy tu chodzą do normalnego liceum, ale Lilly chodzi jeszcze dodatkowo do szkoły muzycznej, gdzie zajęcia odbywają się tylko w soboty.
Ten lekarz mnie rozwala! Ciągle "pani i pani ". 
Liczę na komentarze ;D

6 komentarzy:

  1. Kocham cię!!!♥Mam propozycję nie do odrzucenia ZOSTAŃ MOJA SIOSTRĄ!!!Jesteś super i nie mogę się doczekać następnego rozdziału,dziękuje za odlot Zayn`a,jak tylko czytałam śmiałam się tak głośno,że mój brat uciszał mnie z łazienki.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok ! będę Twoją siostrą na odległość ! xD. Ja też się wiecznie brechtam przy Twoich opowiadaniach !

      Usuń
    2. Na odległosć,ale zawsze coś.Siostrzyczko MASZ TALENT!!

      Usuń
    3. Och... dziękuję sister ! ;*

      Usuń
  2. Super :D czekam na nextaa ;] .

    OdpowiedzUsuń
  3. `. Rozdział świetny ^^ Czekam na next <3
    Zapraszam do mnie ^^
    http://miloscprzyjazn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń