sobota, 25 lutego 2012

Rozdział 16

                                                       Pamiętnik Lilly
   O 4 rano usłyszałam dźwięk zamykających się drzwi wejściowych. Wstałam sprawdzić kto to, choć i tak wiedziałam, że to Malik i mój Brachol, którzy dopiero wrócili od swoich ukochanych.
- Co tu się dzieje ? - zapytałam, gdy zastałam ich w przedpokoju.
- A czy ty wszystko musisz wiedzieć ?  - zbulwersował się Zayn.
- Phi ! Upierdliwa młodsza siostra... -  skomentował Niall.
- Nie tak bardzo młodsza! Rok i nie cały miesiąc Bieberku! Nie moja wina, że naszym rodzicom przydarzyła się takaw padka, niedużo czasu po Twoich narodzinach. - odgryzłam się.
- Hmm... Jedno mnie zastanawia... Włosy masz po matce, rysy twarzy po ojcu, głos po bracie...
- Ja nie mówię jak mężczyzna ! - przerwałam Mulatowi.
- Daj dokonczyć! Chodzi o to, że jesteś wokalistką.
- Taa... Dość słabą...
- Zamknij dziób! No więc masz to po nich, ale karnację masz po mnie.- dokończył Zayn'old.
- Może to był trójkącik ?- wypaliłam.
- To dość nierealne, nie sądzisz ? - podsumował Blondyn.
- Jasne... - rzuciłam i wróciłam do łóżka.
    *************************************************************
                                                       Pamiętnik Seleny
    Rano pojechaliśmy wszyscy razem do szkoły.
   Weszłam do swojej klasy i zamarłam. W ostatniej ławce siedziała Natalie, na którą kelner wywalił ośmiornicę, gdy Lilly z chłopakami była w Polsce.
   Krew się we mnie cholernie gotowała. Ta ździra znowu będzie nas prześladować. Kiedy wyjechałam, ona nadal męczyła Lilly. No właśnie, muszę jakoś przypomnieć Lilly, że to ja jestem TĄ SELENĄ. Jej przyjaciółką. Dziewczyna o mnie zapomniała, gdy jako 12-latka musiałam wyjechać z ojcem z Polski. Naprawdę bardzo się zmieniłam przez te trzy lata, więc Lilka mogła mnie nie poznać. Tylko jak jej to powiedzieć ? Narazić ją na kolejny szok? Nie jestem pewna czy to dobry pomysł, ale jak się dowie np. od Natalie to będzie jeszcze gorzej.
    Pozbierałam się i usiadłam do tej suki, bo reszta miejsc była zajęta.
- Co ja widzę ? Selena Brennan. - powiedziała szyderczym tonem, jak dawniej.
- We własnej osobie. - burknęłam i rozpakowałam książki od matmy.
 ***************************************************************
                                                        Pamiętnik Lilly
    Na przerwie razem z Sel przechodziłyśmy się po szkole słuchając muzyki.
    Z zaciekawieniem przyglądałam się kolczykom dziewczyny. Gdzieś już je widziałam. Po chwili wzrok przerzuciłam za twarz niebieskookiej i zastygłam. Przypomniałam sobie.
Moja przyjaciółka z Polski - Selena Brannan. To właśnie ta Selena. Jak mogłam jej nie poznać?
- Selena ? Pamiętasz mnie ? Przecież ty wyjechałaś z Polski ! - wydarłam się po polsku na pół szkoły.
- Nareszcie sobie przypomniałaś! Brawo! A tak wgl to tam stoi Daniel. - uśmiechnęła się wskazując za chłopaka, który zawsze nam przypominał Nathana z The wanted.- To on ? O nie! Jak on to i jego przeklęta siostra ! - wściekłam się. Kiedyś z Sel byłyśmy zakochane w Danciu. Robiłyśmy wszystko by chociaż się z nim zaprzyjaźnić, ale on widział tylko swoją Lenę. Ona ciągle go rzucała, później do siebie wracali. Lena go nie szanowała, chodziła z nim dla popularności w szkole.
- Natalie dołączyła do mojej klasy. - powiedziała Selena.
- Ciekawe czy ta psyhopatka sobie odpusciła. Pewnie nadal będzie nas prześladować za miłość do jej brata. - podsumowałam.
- Ty go nadal kochasz ?
- Sel, Sel... Stara miłość nie rdzewieje... - westchnęłam przyglądając się chłopakowi stojącemu przy szafce.

*******************************************                                                                                                Pamiętnik Daniela

   Wyjmując z szafki książki zauważyłem dwie ładne dziewczyny. Jedna miał brązowe oczy, ciemną karnację i kręcone ciemne włosy. Druga miała niebieskie oczy jednak nie tak wyraźne jak Natalie, dość jasną karnację i w miarę proste jasnobrącowe włosy.
   W jednej chwili mnie olśniło. To były Selena i Lilly... Te biedne dziewczyny, które prześladowała moja siostra, a z nią nie ma co wojować...
__________________________________________________________
No i mamy nowego bohatera! Daniel istnieje naprawdę i rzeczywiście przypomina Nathan'a. Gdyby ktoś nie zrozumiał:
Lilly i Selena były w Polsce przyjaciółkami, ale Sel musiała z tamtąd wyjechać jako 12-latka. Gdy się spotkały w szkole muzycznej Lilly jej nie rozpoznała aż do tej pory.
Liczę na komentarze !
 The Czekolada- Madzia ;*

5 komentarzy:

  1. Super ci wyszedł,dawaj następny

    OdpowiedzUsuń
  2. boski jak każdy, nexta jak najszybciej pliss...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasz wspólnie wymyślony rozdział :**
    Ahh... Kocham Goo :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny <3
    Proszę daj następny :D
    Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnee :D kiedy następny ? XD

    OdpowiedzUsuń