poniedziałek, 13 lutego 2012

Rozdział 11

     Gdy dojechaliśmy do szpitala poinformowano nas, że dziewczyny wzięły narkotyki, a omdlenie to jedno ze skutków tego incydentu. Co nimi kierowało ? Dlaczego to zrobiły ? - Tego zapewne same sobie nie potrafią wytłumaczyć. Lilly może chciała oddalić się od wspomnień z ostatnich wydarzeń, ale Selena ?- To już mi nie pasuje.
     Wieczorem dziewczyny miały dostać wypis. Lilka dostała go bez problemu, ale Sel nie do końca, bo odebrać ją musiał ojciec, który nie odbierał telefonu, jak i sam nie dzwonił. Byłem ciekawy dlaczego nie interesował się tym, gdzie jest jego córka ? Postanowiłem wyciągnąć coś od dziewczyny.
- Sel,... dlaczego twój tata Cię nie szukał? - jasna brunetka spojrzała na mnie, a później wlepiła wzrok w podłogę.
- Lou.! - Lilly chciała żebym się zamknął, chciałem to zrobić, ale Selena odpowiedziała.
- Mój ojciec jest pijakiem i mnie bije i wgl... - mówiła nie mogąc złapać oddechu. No tak... i kolejna dziewczyna po przejściach, która zauroczyła członka słynnego One Direction. Chciałem coś jej powiedzieć, ale przyleciał Nialler z pełną gębą żelków i wybełkotał coś niezrozumiałego.
- Co !?
- Załatwiłem. Możesz stąd wyjść, ale musisz u nas przenocować, a jutro przydzie jakaś babka z tych co się dziećmi zajmują.- zwrócił się do swojej lubej, a na naszych twarzach pojawił się banan.
- Gdzie będę spała ?
- Ze mn...- zaczął Niall, ale mu przerwałem
- W pokoju Lilly. Lilly ze mną.
- Ekhm. Czy my o czymś nie wiemy ? - zaciekawił się Liam.
- No tak, jesteśmy parą. - odparłem i pocałowałem ciemnowłosą.
      ******************************************************************
                                              PAMIĘTNIK LILLY
     Aham... czyli Lou chce ze mną spać... Znając Marchewę to nie wiem czy to dobry pomysł, ale wkońcu jesteśmy parą - to chyba normalne. Lepiej żebym ja spała z Lou niż Selena z Niallem.
    Wykompałam się, ubrałam pidżamy i położyłam do łóżka. Po chwili przydreptał  Louis.
- Ubierz się. - mruknęłam. Nawet go nie widziałam, ale byłam pewna, że próbował wleźć do łóżka bez majtek.
- Jesteś zła ?
- Nie, czemu ?
- Bo nawet na mnie nie spojrzałaś.- odparł udając "biedaczka".
- Nie mam zamiaru oglądać Twojego... wiesz czego.
- Tyle, że jestem ubrany.
- Wow. Święto.- odwróciłam się i go cmoknęłam w policzek.
- Tylko tyle ? - znów udawał oburzenie.
- Och... daj palec, a weźmie całą rękę. - pocałowałam go. Nawet nie zdążyłam się rozkręcić, a po sekundzie Marchewa "przejął pałeczkę". Na szczęście ten wieczór skończył się  tylko na pieszczotach.

       W piątek po szkole przyszła do nas ta pani z jakiegoś tam urzędu i powiedziała, że Sel najprawdopodobniej trafi do pogotowia opiekuńczego, co wzbudziło oburzenie Niallera i nie tylko.
- A my nie możemy się nią zająć ? - wystrzelił Blondyn za co Lou "przywalił mu wzrokiem". Nie chciał się zajmować "trzecim dzieckiem". Niall, Zayn, Liam też powinni mieć opiekuna, ale udają, że mieszkają z rodzicami.
- Niestety jesteś nieletni, ale pan Tomlinson... - moje kochanie było zmieszane, ale z sytuacji wyratowała go mama Alice, która przybyła po mąkę, a wyszła jako prawna opiekunka Seleny. ;D
- Zaraz... a co z Alice ? Ostatnio ją widzieliśmy przed lotem do Polski.- zaciekawiłam się. - Zayn ?
- A czy ja wiem ? Focha ma.
- Coś ty znowu nabroił ? - jęknął Hazza.
- Nie wiem...
- Ale chyba musiało coś się stać. Nie chodzi do szkoły, nie odzywa się do przyjaciół i chłopaka. - wymieniałam.
- No to chodźmy. Może jest u siebie ?-zarządził Liam. Tak więc zrobiliśmy. Jej mama powiedziała, że Ala jest w łazience. A więc czekaliśmy i czekaliśmy. Wkońcu nie wytrzymałam i wlazłam do łazienki i zobaczyłam pociętą Alice...
__________________________________________________________________________
Krótki, nudny i ... nie podoba mi się.
No dobra, a teraz pytanie dla was. Dlaczego Alice się cieła ?
P.S. Rozdział po 6 komentarzach.  Przepraszam za te szantarze, no ale mam 650 wejść w tym : 8 w Rosji, 3 Ukrainie, 2 Niemczech, 1 w Stanach Zjednoczonych ( reszta Polska), a mam tylko 27 komentarzy na cały blog.

7 komentarzy:

  1. No nie wiem dlaczego Alice się cięła.
    a)Ma załamanie nerwowe
    b0Jest głupia
    c)tak z nudy
    Rozdział nie nudny a fajny.Bardzo mi się podobał i chyba się sama potnę jak nie napiszesz następnego(To nie szantaż,ja jestem zdolna do wszystkiego)A rozdział boski♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh... Boskoo :**
      No Córciaa :D:D Fajniee :PP
      Najlepsze :)) " Ze mn.... " Hahaha.....

      Usuń
  2. Popieram ;P
    Czekam na nn ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak ,Alice jest zdolna na prawdę do wszystkiego :pp .! Rozdział jest świetny i czekam na następny .xd

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny naprawdę ciekawy:***

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny rozdział ; )
    Masz talent .

    OdpowiedzUsuń
  6. super rozdział. a Alice mogła się pociąć bo pokłóciła się z Zaynem

    OdpowiedzUsuń