niedziela, 19 lutego 2012

Rozdział 13

                                              PAMIĘTNIK NIALL'A
      O 10:00 odebrałem rodziców z lotniska.
- Kochanie, moim zdaniem Lilly powinna przyjechać z Tobą. - mąciła mi w głowie mama.
- Ale mamo, mówiłem Ci, że Lilka wczoraj miała bardzo ciężki dzień. Nasza przyjaciółka ma poważne problemy, a Lilly się zamartwia.
- Rodzina jest ważniejsza od koleżanek. Nie tak ją wychowaliśmy. - burczał tata, a ja mało co nie pęknąłem ze śmiechu.
- Tato, obudź się. Wy jej nie wychowywaliście. Wy nawet jej nie znacie.
- No dobra, dobra. A ta Debi ? - zapytała mama.
- Jest...- o mój Boże, zapomniałem im powiedzieć, że Debi jest prostytutką. Oni na zawał padną.- Spoko dziewczyna. Sam nie miałem okazji jej poznać, bo jest bardzo zapracowana... - kłamałem.
- Ach tak, a kim jest? - ciekawiła się mama. Oni mnie wykończą.
- Jest... reporterką.
- A jak na nią trafiliście?
- Christino, to chyba proste. Miała z nimi wywiad, prawda Niall ?
- Tak, zgadza się. Dziwna przygoda. Chłopaki pomyśleli, że to Lilly. Dziewczyny są do siebie bardzo podobne. - kłamałem, ale prawdą było jedynie, to że są identyczne. W taksówce ukradkiem napisałem do Debi, żeby się ubrała przyzwoicie. W odpowiedzi dostałem:
"Nie martwcie się. Jestem inna niż w zawodzie."
   Weszliśmy do domu, a ja pędem skierowałem się w stronę pokoju siostrzyczki .
- Lilka, gotowa ?- ona jeszcze spała. Zapomniała, że to dziś. Zacząłem ją budzić.- Lilly ! Oni tu są!
- Co? Kto oni? - mówiła wpół śpiąca.
- Rodzice, śpiochu !
- O Boże ! - dziewczyna się zerwała i wygoniła mnie z pokoju. Po 2 minutach wyszła gotowa. Jak ona to robi ?
- Jak chcesz, to potrafisz. - podsumowałem.
- Daruj sobie...- dziewczyna przeczesała włosy palcami i zeszła do salonu.
- Witam, jestem Lilly. - przywitała się z rodzicami. - Niall, gdzie Debi ?
- Ma być na miejscu. - odparłem.
- Chodźmy. - Tata wziął pod rękę mamę, a chłopcy życzyli powodzenia mi i Lilce.
    Gdy dotarliśmy na miejsce, Debi już siedziała przy stole. Gdy nas zauważyła wstała i się przywitała najpierw z matką, ojcem, ze mną i Lilly. Debi się nieco zmieniła. No dobra, nie będę oszukiwał. Bardzo się zmieniła ! Zrobiła sobie operację piersi (usunęła silikony). Ubrała się w rurki i elegancką koszulkę, a włosy związała w kucyk. Nie czekając na nic wziąłem Debi na bok. Jakby co, to jesteś reporterką. Dziewczyna przytaknęła nie zadawając zbędnych pytań.
  Cała rozmowa przebiegała dość sztywno. Rodzice robili przesłuchanie dziewczynom. Lilly mówiła całą prawdę, a Debi wręcz przeciwnie. Rodzice zaproponowali moim siostrom zamieszkanie z nimi w Irlandii.
- Nie chcę żeby się państwo... - zaczęła Lilly, ale tata jej przerwał:
- Nie państwo tylko mamo, tato, ok ?
- Dobrze. A więc, nie chcę żebyście się obrazili, ale narazie jest mi dobrze z chłopakami.
- A ja bym musiała to przemyśleć. - Demi uśmiechnęła się życzliwie.
Nic więcej nie powiem o dzisiejszym dniu, sztywno i tyle.
   ******************************************************************
                                 PAMIĘTNIK LILLY
     Mam nadzieję, że zrobiłyśmy dobre wrażenie na Horanach. Gdy rodzice odjechali do hotelu postanowiłam pogadać z Debi.
- Debi. Mogę Cię o coś zapytać?
- Jasne.
- Gdzie mieszkasz?
- Ugh... u szefa. Jestem dla niego prostytutką i pokojówką. Ostatnio dostało mi się za tą zmianę. - spojrzała na siebie ze smutkiem.
- Siostrzyczko, możesz skorzystać z propozycji rodziców.
- Chyba skorzystam z tej propozycji... muszę znaleźć nowy zawód.
- Na razie zajmij się szkołą.
- Tylko ja nie znam języka Irlandczyków...- znów posmutniała.
- Mam pomysł. Pogadam z chłopakami. Może zamieszkasz z nami ?
- Pogadaj z nimi. - uśmiechnęła się i pomogła mi wyciągnąć Niall'a z Nandos. ;D
_________________________________________________________________
I jest. Przepraszam, że rzadko dodaję, ale nie mam czasu :(. Rozdział po 10 komentarzach.

6 komentarzy:

  1. naprawdę super tylko że krótki, czekam na następny
    plis jak najszybciej a najlepiej już!!!!!!!!:***
    tęsknie- Dusia :**** super czytam wszystkie madziu

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszedł,zgadzam się z koleżanką u góry...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Fajny rozdział ; ) Masz świetne pomysły ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog, świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh... Boosko :***
    Ja Chce Wiecej Tylko Nie Zapomnij O Mniee Córciaa:***

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow jesteś kapitalna,Alice ma rację jesteś fenomenalna i masz talent,dziewczyno.Weź udział w moim konkursiku.http://szumlici-mazycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń