czwartek, 16 lutego 2012

Rozdział 12

    Nie mogłam uwierzyć własnym oczom. Alice.Krew.Nasz szok. Nikt nie potrafił wydusić z siebie ani słowa. Spostrzegłam gazetę leżącą na podłodze. Na pierwszej stronie był artykuł : "Czy Zayn z One Direction znalazł sobie pannę dla rozgłosu ? ". Poniżej było napisane coś w stylu :
" Zayn Malik nigdy nie miał dziewczyny, tzn.może i miał, ale nigdzie się z nią nie pokazywał. Być może wcześniej to były przelotne romanse. Teraz dla One Direction spadła popularność, więc może jeden z nich chciał by znów było o nich głośno ?"...
   Myślałam, że padnę trupem. Jak Alice mogła się pociąć z takiego durnego powodu ? Przecież paparazzi robią wszystko, aby tylko czytano ich magazyny, a związek Ali i Malika został ich ofiarą.
- Wyjdźcie. - wydałam komendę, a chłopcy, Amy i Selena poszli do salonu. Usiadłam obok brązowowłosej. I ją opatrzyłam nic nie mówiąc. Wkońcu zebrałam siły i zaczęłam mówić o moim życiu, jednak szybko pozałowałam tej decyzji.
- Alice. Pamiętasz, jak Ci opowiadałam o moim życiu ? - dziewczyna przytaknęła- Pamiętasz. I co cięłam się ? Nie. No tak, ostatnio wzięłam te cholerne prochy z Sel, ale pomyśl ile ja miałam cierpień, a ile ty przez ten durnowaty artykuł ? - wtedy Alice się zerwała i raczęła się drzeć.
- A co ty w ogóle o mnie wiesz ?! Nie jesteś psychologiem ! Najpierw mnie lepiej poznaj, a później się przemądrzaj ! - i wybiegła. Chciałam jej tylko pomóc. Znamy się prawie dwa tygodnie, a ja czuję, że znam ją całą wieczność, jak wszystkich, którzy mi pozostali.
   Zawiedziona wyszłam z łazienki i poszłam do siebie odpocząć. Niby miałam zacząć nowe życie, a jednak nic się nie układa !
                                                              ***
                                        KOLEJNY DZIEŃ - SOBOTA
    Według Seleny, Alice nie wróciła do domu na noc. Nie mam pojęcia o co jej wczoraj chodziło. Postanowiłam porozmawiać z jej mamą. Pani Nowak zaprosiła mnie do środka, a ja poprosiłam Sel, by poszła do swojego pokoju.
- Proszę Pani. Z wczorajszej rozmowy z Alą wywnioskowałam, że dziewczyna ma za sobą... "wiele przygód". Bardzo się o nią martwię i chciałabym wiedzieć co miała na myśli. Być może to ja zdołam jej pomóc...- mama Ali wzięła głęboki oddech i zaczęła mi wszystko tłumaczyć.
- Ala  straciła wiele przyjaciół w Polsce... Nie powinnam Ci tego mówić, ale przed śmiercią znajomych Ali... wszyscy w szkole przezywali ją od "puszczalskiej". Do dziś nie wiem co tak naprawdę zaszło w szkole, ale jednego jestem pewna - moja Ala im przebaczyła. - Nie mogłam w to uwierzyć...
- To straszne... W jaki sposób zginęli ?
- Była wycieczka szkolna. Nie puściłam Ali, bo czułam, że to się źle skończy. Kierowca autokaru urzywał GPS'u. Niestety. Spadli z przepaści... - mama Alice płakała, ja też. Gdyby to przydarzyło się mi... nie przeżyłabym takiej tragedii.
- To dlatego się tu przeprowadziliście ?- zapytałam, a sąsiadka przytaknęła. Teraz już wiem. Ja, Alice, Selena... mamy swoją czarną przeszłość. Ciekawe co jeszcze kryje Amy ?
  ***************************************************************************
                                                      PAMIĘTNIK ALICE
             Lilly nawet mnie nie zna, a się wpieprza. Ciągle histeryzuje : "O Boże ! Ile to ja przeżyłam." A mi to niby łatwo. No niby skąd miała wiedzieć o mnie, ale mogła się zapytać. Ja też chcę się zwierzyć.
           Poszłam do Jessic'i i zaczęłyśmy wzywać duchy.
_____________________________________________________________________________
Nareszcie napisałam! Przepraszam, że tak długo, ale musiałam się ogarnąć w nauce i nie miałam czasu. Dzisiaj rozdział zadedykowany Ali,Ani i Agacie.
Szantaż ! Rozdział po 7 komentarzach. Wiem, wiem. Ciągle mi mało.
P.S. wiem, że krótki, ale chciałam jak najszybciej dodać.

11 komentarzy:

  1. Supeer! Czekam Na Następny :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny i ciekawy następny prosze jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam ludzie piszcie te komentarze, bo nie wytrzymam jak nie przeczytam następnej części ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ; )
    Nie mogę doczekać się następnego rozdziału xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe opowiadanie.!:)

    Naprawdę super :) Dużo się dzieje i wgl.

    Zapraszam do siebie :*

    http://wouldyouseeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowy,podoba mi się i dziękuje za dedykację♥

    OdpowiedzUsuń
  7. A o to 7 komentarz . Jak najszybciej dodaj następny . ; ]

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne <3
    zapraszam do siebie http://myworldonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ;D
    Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :):):):) świetnie !!!

    zapraszam do mnie !
    van-ill-op.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za dedykację ♥ :** kocham .

    OdpowiedzUsuń