wtorek, 21 lutego 2012

Rozdział 14

    Po szkole zwołałam chłopaków .
- Co tam ?- zapytał Liam. Chłopcy czuli się dobrze, ale Zayn... cierpiał w związku z cierpieniem Alice. Ja też chciałabym jej pomóc, jednak nie jestem psyhologiem. Ala znalazła nowe towarzystwo - złe towarzystwo. Mam skrytą nadzieję, że wszystko się wyprostuje z upływem czasu, ale może być już za późno. Na chwilę odłożyłam ten temat i wciągnęłam się w rozmowę z 1D, lecz wyszło tak, jakbym mówiła sama do siebie.
- Chciałam z wami porozmawiać. Nasza siostra... - zaczęłam spoglądając na Blondyna. - ogólnie mówiąc nie ma domu. Mieszka u szefa... chyba nie muszę mówić kim dla niego jest...- chłopcy przytaknęli.- Wiem, możecie tego nie zrozumieć, ale to nasza siostra i... czy mogłaby tutaj zamieszkać ?
   Zayn nawet mnie nie słuchał, był pogrążony w rozmyślaniu o swojej ukochanej. Liam wtopił wzrok w tapicerkę sofy. Lou patrzył na mnie, a jednocześnie jego wzrok próbował uciekać. Wiem, Louis nie chce "kolejnego  dziecka", ale to nie moja wina, że niektóre osoby nas nie chcą. Ja mam Marchewkę, Selenę zaadaptowała mama Ali, ale moja Debi również potrzebuje normalnego domu bez prostytucji, potrzebuje szkoły, jak każdy.  Z niezręcznej ciszy wyrwał nas Hazza
- Chcesz mieć dziwkę w chacie ? - wypalił i wyszedł z domu. Teraz poczułam się jeszcze gorzej. Zrozumiałam, że Debi musi wyjechać do Irlandi. Z rezygnacją poszłam do swojego pokoju, a Niall nadal leżał wkurwiony na kanapie. Zapewne czuł to samo co ja.
  **********************************************************************
                                      PAMIĘTNIK HARREGO
     Miałem już tego dość. Nie było panny Lilly - nie było kłopotów. Teraz już nagle wszystko się wali. Gdyby nie ona Klara nadal by tu sobie mieszkała, a na jej miejsce nie wprowadziłaby się Alice, która skradła serce Zayn'owi,a teraz znalazła sobie jakieś mroczne towarzystwo, o którym nam prawie nic nie wiadomo. Mielibyśmy więcej luzu w domu i nie byłoby żadnego problemu z tą jej Debi. Ona jest przeklęta.
     Usiadłem na ławce w parku i rozmyślałem. W pewnym momencie podeszła do mnie jakaś cyganka, wzięła moją rękę i wypowiedziała:
- Blondyneczka na Ciebie czeka.  Chcesz wiedzieć więcej ? Zapłać, zapłać... - nie zwracałem na nią uwagi i ruszyłem w stronę Milk Shake City.
   No, ale żeby blondynka... Bliżej znam tylko trzy bru... Nie! Amy !? Hmm... lubię ją... A zresztą! Przyszłość to przyszłość ! Żyję chwilą !
**********************************************************************
                                   PAMIĘTNIK LILLY
    Napisałam do Debi:
 "Nie dałam rady. Przepraszam. Niestety, Irlandia na ciebie czeka. Bardzo chcę Ci pomóc, ale nie potrafię."
  Muszę zrobić coś z Alice. Nie mogę jej tak zostawić. Poszłam do pokoju Zayn'a, chwyciłam go za nadgarstek i zaciągnęłam ze sobą do domu Alice.
- Dzień dobry. Jest Ala ? - zagadnęłam.
- Jak zwykle w swoim pokoju. - odpowiedziała mama brunetki.
- Zayn. Poczekaj w salonie,a ja idę do niej. Zaraz Cię wezwę.- oświadczyłam i pukając weszłam do pokoju Alice.
- Nie odpowiedziałam. - burknęła.
- Przepraszam. Alu, wysłuchaj mnie. - mówiłam po polsku. - Popełniłam wielki błąd, ale chcę go naprawić. Proszę, wróć do nas. - mówiłam przez łzy.- Zayn tak bardzo cierpi.
W odpowiedzi zostałam przytulona. Alice wymiękła. Wiem, że to poszło prościej niż powinno, ale życie zaskakuje.
- Zayn ! - wydarłam się. Chłopak był w pokoju w ułamku sekundy. Spojrzał na Alice i się do niej przytulił. Postanowiłam zostawić ich samych.
    Weszłam do naszego mieszkania i u progu poczułam usta Lou na moich.
- Mało czasu dla mnie poświęcasz kotku...
- Przecież wiesz dlaczego...- odpowiedziałam, a mój Pan Marchewa zaprowadził mnie do swojego pokoju.
- Wyjedźmy stąd. - wypalił.
- Pogrzało Cię ? Ja tu mam szkołę ,dwie. A zresztą ty też! Było wcześniej zdać maturę, ośle!
- Tylko nie ośle, bo dostaniesz karę! - ostrzegł mnie.
- Ha ! Już się boję! - na to tylko mnie namiętnie pocałował.
- A tak wgl to poczekasz do ferii. - dodałam.
- Na co?!
- Na wyjazd. A na co niby? - odparłam.
- Nie no, myślałem, że na coś innego... - spojrzał w stronę moich miejsc intymnych.
- Chyba sobie jaja robisz?! - nie chciałam tego powiedzieć, ale po chwili dodałam:
- Na to też poczekasz do ferii.- i znów mnie pocałował ;D
  ****************************************************************************
                                                   PAMIĘTNIK HARREGO
      A może ta kobieta dała mi cenną wskazówkę ? Raz  się żyje! Napisałem do Amy:
      " Co porabiasz?"
" Siedzę na kompie, a co ? "
     " Dasz się zaprosić do kina ?^^ "
 " Ok, to o której ?"
     " Zajdę po Ciebie o 20:00"
" Czekam."
  Amy to dobra przyjaciółka. Nie weźmie tego spotkania za randkę, chyba, że coś zaiskrzy...
_____________________________________________________________________________
No dobra! Przyznaję się - nie wytrzymałam i dodałam pomimo tylko 6 komentarzy. A teraz uwaga !
1. Gratulujemy naszym chłopaczkom za zrobycie nagrody Brit Awards. (Jak to oglądałam na żywo, to się poryczałam i tak mocno szczerzyłam do laptopa, że teraz mnie twarz boli ! ;D) <Na czacie tej strony, na której oglądałam  rozdanie nagród byłe same polskie Directioners ;P>
2. Gratulujemy mojemu Spiral love za ponad tysiąc wejść i to w różnych krajach.
3. Rozdział po 10 komentarzach.
4. No i masz matko tą swoją wróżkę-cygankę!
5. Będzie akcja z Amy i Hazzą z czego pewnie się raduje mój Dusiaczek ;*.
                      Pozdrawiam !
                                                              The Czekolada - Madzia ;*
  

9 komentarzy:

  1. Super ;) Przeczytałam wszystkie roździały i czekam na 15 ;)
    Aleshiaxd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh... Supeer Córeczkaa :***
    Kurwa Tylko Pamiętaj o Mniee :PP Hahaha......

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty :P
    Dawaj nexta !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski,cieszę się,że wymiękłaś...Kocham cię za rozdział i nie mogę się doczekać Nexta...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz talent do pisania ; ) I jak najszybciej dodawaj rozdziały ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. No i wreszcie miałam czas i przeczytałam twoje WSZYSTKIEEE rozdziały ! ♥ Czekam na następny . P.S : MASZ TALENT ! < 33 Kocham moją Czekoladkę :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejka, bardzo ciekawe opowiadanie, co prawda nie czytałam wszystkiego, ale oj tam oj tam
    :)
    SUPER

    truskawkowy żelek

    OdpowiedzUsuń
  8. Ej no weś dodaj już ten 15 bo umrę z ciekawości!!! A nie chcesz spędzić wakacji bez mnie,co???

    OdpowiedzUsuń